fredag 14. oktober 2011

Om det bare skal være en…

… eneste julegave under treet i år så ønsker jeg meg veeeeeeeeeeeeeldig at det er denne nydelige vakre kjøkkenmaskinen som skal få et fantastisk liv her på Sagstua-kjøkkenet

kitchenaid hvit

Denne har jeg veeeeldig lyst på i hvit altså Smilefjes Smilefjes Smilefjes 

Og hvor mange som står på fra-listen spiller ingen rolle, så her er det bare å spleise dere som vil gi meg julegave hehe Smilefjes Og for dere som ikke husker det så er det bursdag 9 dager etter jul vet dere *hint-hint*

Og om der vil klaske til enda litt mer så ønsker jeg meg veldig denne bollen som tilleggsutstyr……….

kitchenaid glassbolle

Å ja – nå lurer dere selvfølgelig på HVOR dere kan bestille den ja. Selvfølgelig skal jeg hjelpe dere med det

Maskinen finner dere her: http://www.pixmania.com/no/no/240259/art/kitchenaid/kjokkenmaskin-artisan-5ks.html

Og skal dere ha med bollen i samme slengen så finner dere den her: http://www.pixmania.com/no/no/8338631/art/kitchenaid/kjokkenmaskin-artisan-5ks.html

Drømmer videre om vidundermaskin jeg da   *sukk *

God Jul Smilefjes

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar