tirsdag 27. desember 2011

Julen 2011

Julaften er vel overstått og det er vel den grønneste og varmeste julen jeg kan huske….  Men maten smakte som vanlig like godt hos mamma og presanghaugen bugnet. Å ha 3-åring julaften byr vel nesten på en mer sliten mor enn barn …  Nissen kom , men siden fotoapparatet mitt ligger igjen hos mor har jeg ikke noen egne bilder å vise dere enda…. , så da stjeler man et av mammaen sin…….

Gull ble overøst med masse gaver og fikk masse hun ønsket seg og mer til. Hun har fått orden på rommet sitt med nye hyller, men det tar vel litt mer tid før alt er i orden ryddemessig der oppe er jeg redd….. Smilefjes som blunker 

Fru Sagstubbe fikk også flotte gaver, og kjæresten stilte med nydeligste kjøkkenmaskinen som allerede er testet ut 3 ganger.

271220111555271220111559

Herr Sagstubbe fikk spill, og det merkes….. *host*, og verktøy. så når det verste er unnagjort på spillfronten får vi se om vi får lurt han i litt arbeide igjen Smilefjes som blunker 

I morgen bærer det avgårde til Leos lekeland i Fredrikstad med Gull, tante og venninne av meg så vi kan ha litt jente-tur og så Gull kan leke seg litt selv om det er barnehageferie. Uansett hvor mye vi stiller opp klarer vi liksom ikke helt matche aktivitetsnivået i barnehagen her Smilefjes som blunker 

Fri en dag til på meg, så jobb en dag og så fri til 2.dag, som også er bursdag og kakespisedag Smilefjes som blunker

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar