søndag 19. februar 2012

Bil kake

Kjæresten fylte år på selveste Valentines dagen. Tradisjonen tro skulle det kake med på jobben og jeg bakte i skjul ut i nattens timer…

140220121664

Han er jo så veldig glad i denne bilen sin som fruen i huset bruker hver eneste dag…… Så da måtte jeg jo gi han en tilbake i form av spiselig Smilefjes som blunker 

Henger fikk den også, lastet med vaskekjærringa sine mopper hehe Smilefjes Sånn er det når man må “drasse” på vaskekjærringa daglig tihi Smilefjes 

140220121666

Selve kaken er er deilig saftig sjokoladekake. Jeg hulte den litt ut og fylte den med vaniljemousse. De to smakene sammen ble bare himmelsk! Trekket er MMF som er farget.

Dette er første gangen jeg har trukket en 3D kake og neste gang skal jeg helt klart gjøre det litt annerledes, men man lærer vel hele veien eller? Man går vel ikke i kategorien nybegynner for ingenting Smilefjes som blunker 

Kakene til kveldens gjester ble noe mer normale kaker, mini cupcakes, sjokoladekake med jordbærmousse og en suksessterte. Sistnevnte er visst obligatorisk til bursdagens hans…

Neste kakebakeprosjekt her i huset blir til den kommende 4-årings Hello Kitty selskap Smilefjes som blunker

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar