lørdag 5. mai 2012

Gleder meg

til sommeren kommer tilbake! 

Ble jo litt paff da jeg våknet til snø i dag tidlig, selv om de ymtet frempå at det kom til å skje på værmeldingen.

paviljong-lys

2 slike paviljonger er bestilt ig skal danne rammen rundt min tilværelse i sommer Smilefjes som blunker  De skal stå inntil hveandre og huse mine 2 daybeds som fungerer som sofaer og i den ene delen skaø det være spisebord og kjøkken Smilefjes som blunker 

63_949539780

Denne drøyt 100 år gamle benken ble hentet i går. Den skal pusses opp og bli kjøkken ute. Skal ikke se bort fra at hybelkomfyren skal få flytte ut også, så kanskje det blir bakt en runde eller to med sommer cupcakes? Smilefjes som blunker 

Her er uteplassen jeg lagde meg i fortelteltet til campingvogna i fjor. Koste meg masse der og har stooooore planer om å gjøre nettopp akkurat det på nye uteplassen også Smilefjes Smilefjes 

Ønske: En fiiiiiiiin sommer som kan nyyyyyyyyyyyyyytes i det fulle Smilefjes Smilefjes Smilefjes 

Skal ikke se bort fra at en slik kommer til Sagstua ila sommeren også………

terrassevarmer-terrassevarmer-varmer-varmer

Noen som har erfaringer å dele rundt slike terrassevarmere?  Tenker at jeg vil ha en gassdreven og ikke strøm slik at jeg slipper for mange ledninger ut…. Noen ting skal få strømtilgang ute, men kjekt at den er noe mer mobil enn så.

 

GLEDER MEG TIL SOMMEREN!!! Smilefjes

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar