torsdag 31. januar 2013

Pure happiness

IMG_5243Samtale mellom mini (H) i huset og meg(M) forleden dag:

M: “Skal vi male døra di svart sånn at du kan bruke den som tavle?”

H: “Mener du det?

M: “Ja”

H: “SERIØST?????”"

M: “Hehe, Ja”

H: “Hvem er det som gjør sånt da?”

M: “Tjaaaa…. Vi?”

H: JIPPI!!!!!!”

 

IMG_5250 

Ja sånn endte det opp  med at jeg handlet inn maling og fikk malt døren i en fei da hun var hos pappa. Kjøpte ikke tavlemaling, kjøpte Jotun Pure Color i fargen 9938 Dempet sort – tilsvarer NCS 8500-N.  Meeeeget fornøyd med den og den var så matt å male strøk nr 2 på (glansgrad 01!) at jeg fikk helt frysninger hehe Smilefjes 

IMG_5244    IMG_5245IMG_5243

Vet ikke helt hvordan den vil takle vask etc, men den skal visst være slitesterk, og dte dynges jo ikke på med  vann når man skal tørke bort… Eller??? Smilefjes som blunker 

Hun ble eldig glad for ny dør – og siden døra så gruuuusom ut før maling ble resultatet utrolig mye bedre enn før!

Lyst til å male mer tavle jeg……Har masse maling igjen …… Hmmmmm – HVOR kan jeg male litt??? Hehe Smilefjes

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar