søndag 25. september 2011

Så fornøyd !

IMG_3911

Jeg er bare så fornøyd med finn.no funnet mitt! Lovte dere bilder i dag, så her kommer noen raske. Jeg har ikke fått vasket og stasjet det enda, så det kommer nye bilder en annen dag.

Vinduet skal opp på veggen litt høyere enn der det står nå og skal fylles opp med bilder på baksiden. Svart-hvitt bilder av Gullet! Trauet hadde jeg fra før.

IMG_3908IMG_3909

Døren var gul på bildet da jeg sa jeg skulle ha den, og da jeg kom dit var den jammen meg hvit på baksiden Smilefjes Lykke!  Jeg har nemlig ikke planer om annet enn å vaske dette her grundig. Om skapet mister veldig mye maling maler jeg det opp i samme farge – det er nemlig veeeldig flassete.

IMG_3911

veldig fornøyd altså! Og tror dette blir kjempebra bare jeg får surret meg til å male veggen. listene og gulvet hvitt!

IMG_3912

Kjøpte meg også denne gamle kjelken som skal få pryde trappen i vinter med litt granbar, stasj og lykter på Smilefjes Fiiiiiiiiiiiiiiiiiiiin Smilefjes 

IMG_3914

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar