søndag 25. mars 2012

Testkake

Det er jo nå en heeel uke siden jeg bakte så jeg holdt på å gå overende her, så da syns jeg det var på tide med litt mer baking ….. Hehe..

250320121705

Vel, har en bestilling på sukkerbrød til fredagen. Siden det er mange år siden jeg laget sukekrbrød sist så fant jeg meg en ny oppskrift og laget en mini kake som test.

Den ble veldig fin og lett som fjær!

250320121706

Tok det jeg hadde tilgjengelig i kjøleskapet som fyll og dekor: krem som jeg farget vårgrønn, bringebærsyltetøy og sjokoladeknapper. Smakssatte kremen med LorAnn Tutti-Frutti essens. Gledet meg vilt til tutti-frutti krem, men jeg er ikke overbevist……Tok først i bittelitt da den er veldig konsentrert, men det ble nesten ikke noe smak…. men med litt til så syns jeg det samkte og luktet alkohol til de grader…………. Heldigvis skal bestillingskaken ikke ha slik essens!

Vel, kjæresten sa kaken var god, men sånn kakemons som han er så sklir det meste ned Smilefjes som blunker

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar