tirsdag 18. oktober 2011

Kompromiss

Kjæresten og jeg inngikk et kompromiss i dag – det gjaldt virkelig estetikk her altså!!!  VEDOPPBEVARINGEN!

IMG_4095

I utgangspunktet har vi verdens styggeste ved (ja – ved kan se pen ut!), men det er verdens billigste ved – også viktig Smilefjes som blunker  Men når kjæresten hadde lagt vedsekken på gulvet foran denne (etter min mening) flotte vedoppbevaringen som også genererer stæsje-muligheter på toppen fant denne samtalen sted i sofaen:

Kjæresten: Vi må få en annen løsning på vedoppbevaringen

Jeg: HVA?

K: Jeg må kunne sette sekken rett oppi, ikke måtte ta den ut og stable hver gang

J: Eh, (tenker på annen løsning som jeg kunne leve med), skal du ikke ha det ut av sekken?

K: Nei, sekken skal rett oppi

J: Ikke tale om! 

K: JO!

J:Da får vi inngå en avtale! Du bærer inn veden, jeg stabler!

K: Ok

Kjæresten og jeg tok hverandre i hånden på det og undertegnede pustet lettet ut hehe Smilefjes 

Hehe, snakk om interiørfreak da, Men ærlig talt! (som han forøvrig hater at jeg sier heeeele tiden Smilefjes som blunker ) ; når vi har verdens styggeste ovn og verdens styggeste ved (som kjæresten er VELDIG VELDIG flink til å kappe opp!!!!) så må vi da kunne ha en flott oppbevaring til denne veden han sliter seg ut på å kappe?

Takk min kjære for at du bruker kveld etter kveld på å kappe ved til oss så vi kan ha det deilig og varmt her i vinter og takk for at du er så medgjørlig på interiørfronten Smilefjes :Smilefjes

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar