mandag 13. august 2012

Fornyelse med tekstiler

I kveld nyter jeg resultatet et impulskjøp av 3 meter stoff på IKEA førte til. Det ene drar jo som kjent med seg det andre, og jeg falt så for et stoff  på IKEA sist uke. Ikke visste jeg hva jeg skulle ha det til, men nå er det nesten brukt opp – hehe.

IMG_5075

Til tross for at jeg ikke er veldig fan av gardinkapper fikk jeg impulsivt lyst til å sy det til TV-stua – og slik ble det. I tillegg ble det putetrekk til to puter jeg hadde kjøpt med strikketrekk som lå i kottet og ventet på høsten og ny løper til bordet. 2 meter med stoff til 59,- pr meteren og to ruller med blonder fra Stoff&Stil ble en billig fornyelse av stua syns jeg Smilefjes med åpen munn 

IMG_5081

Her er et nærbilde av gardinkappen:

IMG_5080

Og det resukterte igjen i at sofatrekket til Ektorpen fikk seg en etetrlengtet vask og litt ting og tang byttet plass i heimenSmilefjes 

IMG_5089

Enda en eføy fikk flytte inn fra uteplassen – anser at dagene er ganske så talt der ute…. Er jo lite vi har hatt glede av den i år dessverre. Bedre å nyte litt grønt inne Smilefjes som blunker 

IMG_5091IMG_5092

Kisten under fikk jeg av en venninne forleden og venter på å bli hvit…. I mellomtiden har den selskap at et gammelt overlaken med herlig moogram og heklet blonde <3  Vinduet hara kommet ned fra en annen vegg da jeg satte et høyt skap der – bilder av dte kommere senere.

IMG_5083

Så i kveld koser jeg meg med masse lys i denne kroken

IMG_5081

Ha en toppers kveld alle sammen <3

1 kommentar: