onsdag 29. august 2012

Høstklar uteplass

I dag hadde jeg litt stasjelyst etter jobb og suste innom butikken og kjøpte 12 lyng og freste rundt på den lille plattingen vår og stasjet om og bar ut flere kasser.  Her kommer bilderaaaaaaaaaaaaaas:

IMG_5118

Får bare ikke nok eplekasser… De kan brukes til myyyye og nå må jeg skaffe meg fler – tok to stk fra gangen…..

IMG_5119

IMG_5120IMG_5123IMG_5124

Putene kjøpte jeg også i dag, 49,- pr stk på Coop!

IMG_5137IMG_5138

Herlige lille pippipen min som jeg er så glad i Smilefjes 

IMG_5127

 

Er ikke store plattingen vi har, ikke er utgangspunktet særs br aheller, men med 12 lyng for 200 kr, et par nye puter, eplekasser og levende lys ble det da ikke så værst????

IMG_5146

Hele uteområdet er under rekonstruksjon og denne plattingen skal med tid og stunder bort og erstattes med en større, så foreløpig skal den få være som den er – jeg koser meg med stasjing etter årstider uansett Smilefjes som blunker

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar