søndag 18. september 2011

Kjøkkenstasj

IMG_3816
Merker jo “litt” at jeg har gått fra 45 m2 kjøkken til underkant av 10 m2…, men det fungerer overraskende bra likevel og stasj har jeg også fått plass til.  At det fortsatt er esker med kjøkkenting og tang som står nedpakket snakker vi ikke så høyt om….
I helgen fikk jeg kjøpt brødboksen jeg har hatt lyst på lenge, fra Kremmerhuset. Planen var en rosa, men når de ikke lenger hadde det ble det hvit og jeg angrer ikke.
IMG_3815
Da jeg pakket ut av eskene til min kjære ble jeg veldig glad da jeg fant denne søøøte matboksen i en av eskene hans. Den har han hatt med seg mang en tur på skolen og den er bare så sjarmerende. jeg lånte den som matboks noen turer til jobb, men nå har den fått en ny mening her i livet. Den er nå fyllt med mellomleggspapir til Gullet sine matpakker.  Nå kan den stå fremme sammen med Norgesglassene med frokostblanding. Elsker slike gamle bokser.
IMG_3814
Kaffemaskinen som er i daglig bruk – lager visstnok fantastisk kaffe sier han som bruker den Smilefjes som blunker
IMG_3821
Litt omrokkering på kjøkkenet pga brødboksen  gjorde at denne gamle melkeflaske kassen flyttet inn i kroken ved kaffemaskinen og tjener nå som oppbevaring av kaffe og te tilbehør.
IMG_3819
Sinkfat fra jobben fyllt med frukt. Ble veldig høstlig syns jeg, med masse epler oppi. Eplene fikk dog ikke ligge alene veldig lenge etter at butikkturen endte opp med mer deilig frukt.
IMG_3818
Faktisk liker jeg det lille kjøkkenet jeg Smilefjes som blunker Stikker ikke under en stol at det er mange ting som gjerne kan gjøres om med tid og stunder, men det fungerer bedre enn først fryktet Smilefjes som blunker Det jeg savner mest der er nok spiseplass…..

Har vært på loppis i dag, men bilder av skattene er ikke tatt enda så dere får vente til i morgen.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar