lørdag 10. september 2011

Velkommen til Livet på Sagstua

Da starter jeg ny  blogg, denne gangen blogger jeg fra Sagstua.  Her kan dere etterhvert lese om oppussing, interiør og hverdagsliv. 

Beboerene på Sagstua er, foruten meg selv, min kjære datter (3), min kjæreste og hans viltre Border Collie (1). 

Huset er anno 1960 og trenger sårt en kjærlig hånd. I første omgang skal det få gjennomgå malerkosten så vi får en helhetlig og levbar følelse her inne og så skal det renoveres i takt med behov her og der. Foreløpig er det andre steder enn innvendige vegger som trenger mest tid og omtanke. 

Velkommen skal dere være

 

Klem fra Mappedi Smilefjes 

 

PS! For de av dere som vil lese min gamle blogg om Livet på Bråthe finner dere den her: http://feragen.blogspot.com

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar