lørdag 24. september 2011

Trommel - Inspirasjon

Nettet er full tav inspirasjon, rett og slett fordi det er så mange kreative sjeler der ute.

Ute på tomta her står flere kabeltromler jeg skal bruke, og hentet litt inspirasjon for å få litt fortgang i min egen prosess.

300

Dette er da bare lekkert! Er det ikke?

904562-7-1299862234408

Lun og behagelig stemning og fine kontraster.

imagesCAK3DMVC

Her uten noe stasj på, den er jo flott i seg selv også!

IMG_8087

Som avlastningsbord. Jeg skal ha et slikt på soverommet Smilefjes 

Nye_KABELTROMMELBORDET_017

Eller som her ute. Det er min plan også, men usikker på om jeg skal male eller beise.

passelig_dose

Her har noen vært veldig kreative syns jeg, la oss håpe at de jobber i vegvesenet og ikke har stjålet skiltet hehe.

trommelbed

Denne syns jeg er råkul!  Må adoptere ideen tror jeg!

Dessverre husker jeg ikke hvor alle bildene er fra, så om noen kjenner de igjen gi meg et hint så legger jeg ut opphavet.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar