mandag 19. september 2011

Loppefunn

Søndag var jeg en tur på loppis på Tårnåsen. Kom hjem med et par godbiter  gjorde jeg også. Måtte ringe kjæresten da, for bilen min ble jammen for liten hehe. Vel, skal jo ikke så mye til heller da…….

IMG_3831

En slik reol har jeg faktisk hatt lyst på lenge, og da jeg flyttet inn på Sagstua så jeg med en gang BEHOVET for en slik faktisk. Problemet er jo at når man SKAL ha tak i noe spesielt pleier man jo sjelden å finne det……… Men jammen fant jeg det på første forsøk ja -  og for en 100 lapp også.  Skal males hvit.

IMG_3842

Påuff har jeg sett etter lenge. Denn passer nå perfekt sammen med de møblene vi har kjøpt inn i stuen / spisestuen så langt så dene fikk også bli med hjem. Skal males og trekkes om.

IMG_3834

Nå vil vel noen hevde at jeg ikke trenger flere symaskiner, men denne falt jeg for. Den virker, men trenger litt service. Men til den nette sum av 5 (!) kr så kan den da i grunn bare få lov til å stå som pynt om den skulle svikte også. Fin er den da syns jeg.

IMG_3836

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar