tirsdag 20. desember 2011

Helt utrolig! Pus er tilbake!!!!!

 

I februar i år hentet jeg hjem en voksen puse-dame med navn Junior. Hos oss ble det bare Pus, men dessverre valgte hun å tusle ut døren en kald kald vinterdag, 20/2-11 og forbli borte.

Både jeg og min tidligere mann har sagt flere ganger at vi har sett henne. Senest i høst syns jeg at jeg så henne her ved saga der vi bor, men hun løp da jeg stoppet bilen.

I kveld hadde vi lagt oss og lå og skravla da jeg kom på at jeg hadde glemt å lukke garasjen. Siden det har vært et par anledninger her på gården med utenlandsk bil som sier de leter etter rot (særlig….) ville Jarle ut å låse den. Da han  kommer inn spør han om hvordan katten min så ut. Ja han har jo fått høre om den en gang eller åtte fra både Gullet og meg….. Da han så bildet sa han at det kunne være den som var ute……  Han ble nermest sparket ut av senga og det tok han ikke lange tiden å få Pus inn i gangen Smilefjes  Da jeg kom ned inntullet i teppe stod hun der Smilefjes Vakre Pus ! Såååååååååååå kosesyk og trygg som bare det Smilefjes 

Nå, nøyaktig 10 mnd senere –20/12-11!!, ligger hun i sengen vår oppe og maler og maler og maler og koser og koser og koser Smilefjes  Hun er i fin form, men er litt snufsete. Har noen knuter i pelsen og funnet en pitteliten skorpe i nakken, ellers er hun tilsynelatende fin Smilefjes 

Og for de av dere som ikke vet det, så må det jo legges til at jeg flyttet i august. Riktignok ikke lang, men likevel yns jeg det er ganske utrolig at hun kom seg hit!!!!

GLEDER MEG til å se hva lille Gull sier når hun våkner i morgen!!!!!

Katten har herved HUSARREST!! Smilefjes som blunker

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar