mandag 19. desember 2011

Kjøkkenøy

 

IMG_4376red

Min kjære handyman har laget hylle til det gamle bordet som har som oppgave å være kjøkkenøy hos oss og som bidrar til å gjøre kjøkkenet mulig å leve med. 

Finner ikke før bildet av bordet i farta, men det var brunt. Det er gammelt og stod opprinnelig i kjelleren i forrige huset. Planen en gang var å ha dte som salongbord, derfor er det ikke malt helt ned *rødme* Nå blir dte ikke malt mer på det før til våren og jeg kan stå i garasjen!

Foran her var det sarg og plass til 2 skuffer som dessverre er borte for lengst. Jeg saget i vei aå det ble en åpning her slik at det skulle bli letetre å komme til.

IMG_4377red

Felte også ned kjøkkenmaskinen min i den. Det er en Bosch som er for integrering i benk.

IMG_4379red

På hyllen er nå Norges-glass  og litt annet nyttig. I kassene under (skal bli 3 etterhvert) er det tørrvarer. Gamle eplekasser som har fått på seg hjul. Smilefjes 

IMG_4383red

 

Og JA!!!! ALT blir hvitt etterhvert! Bord, hylle og kasser!

Kjempefornøyd!!!!!!!

Takk  min kjære Smilefjes På denne kan vi trygt si at vi har delt på oppgavene hehe, vi har bare ikke jobbet på den samtidig Smilefjes som blunker

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar